Вівторок
07.05.2024
05:49
Вітаю Вас Гість
RSS
 07.05.2024  
Ятранівська філія
Ладижинського ліцею
Головна Реєстрація Вхід
Методичні розробки вчителів »
Меню сайту

Категорії розділу
Виховна робота в школі [16]
план виховної роботи
класному керівнику [35]
матеріали для роботи класного керівника
початкове навчання [17]
1
Українська мова і література [4]
розробки матеріалів які стосуються укр. мови і літер
Зарубіжна література [1]
2
математика [2]
3
Інформатика [1]
4
фізика [4]
поурочні і виховні години
хімія [0]
5
біологія [0]
6
географія [0]
1
історія [1]
1
фізичне виховання [0]
2
основи здоров я [1]
поурочні і виховні заходи
трудове навчання [0]
2
англійська мова [1]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 52

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений Кто нас сегодня посетил

Курси валют
Курси валют

Новини освіти

Форма входу

Головна » Файли » шкільні предмети » фізика

ПЛАНУВАННЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У 7-11 КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
[ Викачати з сервера (3.50 Mb) ] 24.01.2013, 02:06

ПЛАНУВАННЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У 7-11 КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

7    КЛАС

(1 год на тиждень, усього 35 год, з них 3 год резервного часу)Загальні зауваження

1.       Орієнтовне планування для 7-х класів розроблено відповідно до навчальної програми базового курсу фі­зики «Фізика. Астрономія» (Київ, Ірпінь, 2005).

2. Нумерація уроків є подвійною. Наприклад: 57/7, де 57 – загальний порядковий номер уроку, 7 – но­мер уроку з даної теми.

3. У п. 2 «Дата» вчитель самостійно записує дату проведення відповідних уроків.

4. Під час розробки орієнтовного тематичного пла­нування автори враховують можливість використання в навчально-виховному процесі фізики електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП) з метою організації виконання віртуальних лабораторних ро­біт, планування навчальної діяльності та контролю навчальних досягнень учнів. Пропоновані програмні засоби складають педагогічний програмний комплекс. Педагогічний програмний комплекс для 7-го класу складається з наступних програмних засобів:

4.1.ЕЗНП «Фізика-7»;

4.2.ЕЗНП «Фізика-8»;

4.3.  ЕЗНП «Бібліотека електронних наочностей, 7–9 кл.»;

4.4.  ЕЗНП «Віртуальна фізична лабораторія, 7 кл.» (м. Рівне);

4.5.  ЕЗНП «Електронний задачник, 7–9 кл.»;

4.6.  ЕЗНП «Фізикус»;

4.7.    ЕЗНП «Віртуальна фізична лабораторія, 7–9 кл.» (Квазар-Мікро).

5.       Планування навчання фізики в 7-му класі не роз­ділено за півріччями, оскільки передбачаеггься можли­вість вивчення в першому або другому півріччі цього курсу повністю.

Умовні позначення

Б – Физика, 7 класс: Учебник / Ф. Я. Божинова, Н. М. Кирюхин, Е. А. Кирюхина. – X.: Ранок, 2007.

Г – Фізика, 7 кл.: Підручник для середніх загаль­ноосвітніх шкіл / Л. Е. Гендельштейн. – X.: Гімназія, 2007.

І – Фізика: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів /В. Р. Ільченко, С. І. Куликовський, О. Г. Ільченко. – Полтава: Довкілля-К, 2007.

П – Фізика: 7 клас. Підручник з фізики і Є. В. Кор­шак, О. І. Ляшенко, В. Ф. Савченко. – К.: Генеза, 2610, –128 с.

 


уроку

Да­та

Тема і тип уроку

Мета уроку

Структура й основний зміст уроку

Демонстрації, матеріальне забезпечення уроку

Домашнє завдання

Розділ 1. Починаємо вивчати фізику (9 год.)

1/1

 

Фізика як при­роднича наука. Урок вивчення нового навчаль­ного матеріалу

Освітня: сформувати в учнів початкові уявлення про фі­зику, фізичні тіла та явища, методи дослідження фізичних явищ.

Виховна: формувати знання учнів про форми існування та руху матерії а також методи наукового пізнання.

Розвивальна: формувати вмін­ня планувати та проводити спостереження і досліди, ана­лізувати одержані результати, розвивати творчі здібності учнів, прищеплювати заці­кавлення до інтелектуальної праці

I.     Мотивація вивчення теми «Починаємо вивчати фізику».

II.   Актуалізація опорних знань з курсу «Природо­знавство».

III. Вивчення нового матеріалу.

1.                 Фізика – наука про природу.

2.Фізичні тіла та фізичні явища.

3. Роль фізики в житті людини, у розвитку науки і техніки. Досягнення сучасної фізичної науки.

IV. Первинне закріплення й узагальнення знань учнів:

-   Наведіть приклади явищ природи.

-   Наведіть приклади фізичних тіл.

-   Що розуміють під фізичним явищем?

-   Чому фізику вважають основою техніки?

-    Які сучасні досягнення науки та техніки стали можливими завдяки успіхам фізики?

Нагрівання дротини електрич­ним струмом; розширення твер­дих тіл під час нагрівання; заки­пання води у паперовій посудині; іскровий електричний розряд; одержання на екрані збільшеного зображення свічки.

4.1.Фізика – наука про природу:

1.1.             Обертання Землі навколо осі, Аристотель (історична довідка);

1.3.             Схід Сонця, полярне сяйво.

4.3.    1.1.1. Природні явища; таблиці; 1.6.1. Механічні, теплові, електромагнітні, світлові явища, творча думка людини; 1.1.4. Повітряний лайнер «Мрія», сучасна ракета, мобільний зв’язок.

4.4.Лабораторна робота № 1.

4.6. Механіка – рух – вільне падіння (динамічна модель досліду Ньютона)

Б: § 1. Запитання піс­ля § 1. Підготуватися до лабораторної роботи № 1, с. 11.

Г: § 1. Запитання піс­ля § 1. Підготуватися до лабораторної роботи № 1, с. 193.

І: § 1. Запитання піс­ля § 1. Вправа після §1(1-3) (усно).

П: § 1. Запитання піс­ля § 1. Підготуватися до лабораторної роботи № 1, с. 7

2/2

 

Наукові мето­ди пізнання природи. Лабораторна робота № 1 «Кабінет фі­зики та його обладнання. Правила без­пеки у кабінеті фізики». Комбінований урок

Освітня: ознайомити учнів з науковими методами пізнання природи; сформувати уявлення про експеримент як провідний метод дослідження фізичних явищ; ознайомити учнів з до­сягненнями відомих учених-фізиків, експериментаторів та творців фізичних теорій; про­довжити формування вмінь застосовувати теоретичні знання на практиці, планувати експеримент, користуватися вимірювальними приладами.

Виховна: розвивати науковий світогляд учнів, розкривати перспективи використання фізичних знань.

Розвивальна: розвивати творчі здібності учнів, прищеплю­вати зацікавлення до інтелек­туальної праці, самостійності та самоконтролю

I.          Актуалізація опорних знань учнів.

Для закріплення навчального матеріалу поперед­нього уроку та актуалізації опорних знань доцільно методом евристичної бесіди з’ясувати з учнями такі питання:

-   Що називають явищами природи?

-   Для чого вивчають природні явища?

-   Що вивчає фізика?

-   Чому фізику вважають основною наукою про природу та основою техніки?

-   Яким чином людина дізнається про природні явища?

II.        Вивчення нового навчального матеріалу.

1.                 Спостереження як метод наукового пізнання.

2. Експеримент як метод відкриття і перевірки фі­зичних законів.

Роль фізичної теорії в дослідженні природних явищ.

4. Вчені-фізики – першодослідники фізичних явищ.

III.      Фронтальне виконання лабораторної робо­ти № 1.

IV.      Аналіз результатів виконання лабораторної роботи.

V.        Узагальнення та підсумок уроку можна провес­ти методом бесіди за запитаннями:

-   Чим відрізняється спостереження від експери­менту?

-   Чому експеримент є провідним методом пізнання природних явищ?

3.  Які основні правила роботи в шкільному кабінеті фізики?

4.1.Фізика – наука про природу:

1.3. Фото прискорювача елементарних частинок; Галілео Галілей, Ісак Ньютон (історична довідка);

1.3. Досліди Галілея і Ньютона;

1.3.             Запитання для самоперевірки. 4.3.1.1.2. Фізичні явища – скочування кульки з похилої площини, отримання електричної іскри, кипіння води в хімічному стакані, отримання зображення за допо­могою збиральної лінзи;

1.4.             1.1.3. Ви­вчення прискорення вільного падіння. Прискорювач елементар­них частинок. 1.1.5 Творці фізики;

Фізика – наука про при­роду.

4.4. Лабораторна робота № 1.

1.6.1. 4.6. Механіка – рух – вільне па­діння (динамічна модель досліду Ньютона)

Б: § 2. Запитання піс­ля § 2. Підготуватися до лабораторної роботи № 2, с. 22.

Г: § 2. Запитання піс­ля § 2. Підготуватися до лабораторної роботи № 2, с. 194.

І: § 2. Запитання піс­ля § 2. Підготуватися до лабораторної роботи № 2, с. 17.

П: § 3.

Запитання після § 3. Підготуватися до лабораторної роботи № 3, с. 21

Категорія: фізика | Додав: tanya | Теги: фізика, план конспект
Переглядів: 1007 | Завантажень: 53 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар

Освіта і право
Шкільне життя

погода

Block title
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Друзі сайту
Освітній портал Відділ освіти Уманської районної державної адміністрації Персональний сайт Сивак Л.А.