Методичне обʼєднання вчителів природничо-математичного циклу
Науково-методична тема методичного об'єднання:
«Інтерактивні форми і методи навчання»
Тематика засідань
№ п/п
|
Тематика засідань
|
Дата проведення
|
Відповідальний за проведення
|
Примітка
|
|
І засідання
|
22.09.2016
|
|
|
1.
2.
3.
4.
|
Про роботу методичного об’єднання за минулий рік.
Обговорення плану роботи методичного об’єднання на наступний рік.
Обговорення навчальних програм та затвердження завдань шкільних олімпіад.
Про інструктивно-методичні матеріали та рекомендації щодо викладання предметів природничо-математичного циклу у 2016-2017 н.р.
|
|
Голова методичного об’єднання
Члени методичного об’єднання
Члени методичного об’єднання
Члени методичного об’єднання
|
|
|
ІІ засідання
|
24.11.2016
|
|
|
1.
2.
3.
|
Про застусування іноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісного підходу до навчання і виховання учнів.
Про організацію підготовки до участі у І та ІІ етапі учнівських олімпіад.
Про підготовку до участі у виставці ППД "Освіта Черкащини"
|
|
Круглик Л.П.
Голова методичного об’єднання
Голова методичного об’єднання
|
|
|
ІІІ засідання
|
12.01.2017
|
|
|
1.
2.
3.
4.
|
Про підсумки І та ІІ етапі учнівських олімпіад.
Про організацію підготовки до участі у Всеукраїнських конкурсах "Кенгуру", "Левеня", "Геліантус"
Про рівень навчальних досягнень учнів за І семестр з предметів природничого циклу.
Про статті та новинки літератури з проблеми національно-патріотичного виховання
|
|
Голова методичного об'єднання
Голова методичного об'єднання
Члени МО
Стригункова О.В.
|
|
|
IV засідання
|
09.03.2017
|
|
|
1.
2.
3.
|
Про підготовку та проведення ДПА та ЗНО з предметів природничо-математичного циклу
Про мотивацію навчальної діяльності на уроках географії
Про методику організації та проведення системного повторення вивченого матеріалу.
|
|
Члени МО
Круглик А.Л.
|
|
|
V засідання
|
11.05.2017
|
|
|
1.
2.
3.
|
Розгляд та затвердження матеріалів для здійснення державної підсумкової атестації.
Підведення підсумків роботи вчителів над власними методичними темами.
Підсумки роботи за рік.
|
|
Члени МО
Члени МО
Голова МО
|
|
Список членів методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
№
|
Повна назва школи, адреса (індекс, вулиця, будинок, телефон), директор
|
П.І.П.
|
Домашня адреса вчителя (індекс, вулиця, будинок), телефон (домашній, мобільний)
|
Дата наро-дження
|
Освіта, який ВНЗ і рік закінчення
|
Кваліфікація за дипломом
|
Посада, предмети, що викладає
|
Пед. стаж
|
Категорія, посада, звання, нагоди
|
Рік останньої атестації
|
Рік останньої перепідготовки
|
1.
|
Ятранівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області,
20361, площа Леніна, 1, с. Ятранівка
|
Беленчук Ірина Юріївна
|
вул. Жовтнева 30, с. Ятранівка
|
03.01.
1986
|
Бакалавр, УДПУ ім. П.Тичини,
2016
|
Вчитель біології
|
Вчитель хімії, біології
|
4 м.
|
|
|
|
2.
|
Круглик Лариса Петрівна
|
вул. Молодіжна, 23, с. Ятранівка
0970013305
|
12.07.
1977
|
Вища, УДПУ ім. П.Тичини,
2006
|
Вчитель математики
|
Вчитель математики
|
15
|
Вища
|
2015
|
2014
|
3.
|
Стригункова Олена Володимирівна
|
вул. Польова, 2, с. Ятранівка
|
08.01.
1987
|
Вища, УДПУ ім. П.Тичини,
2013
|
Вчитель математики та інформатики
|
Вчитель математики та інформатики
|
3
|
спеціаліст
|
2013, УДПУ
|
-
|
4.
|
Тищенко Юлія Вікторівна
|
19153, вул. 40-річчя Перемоги, 20, с. Бачкурино, Монастирищен-ський р-н, Черкаська обл.,
|
24.02.
1993
|
Вища, УДПУ ім. П.Тичини, 2015
|
Вчитель географії
|
Вчитель географії, біології та природозна-вства
|
-
|
спеціаліст
|
2015, УДПУ
|
-
|
5.
|
|
Сачук Юлія Петрівна
|
вул..Жовтнева с. Ятранівка
|
25.02.
1990
|
Вища, УДПУ ім. П.Тичини, 2012
|
Вчитель фізичного виховання
|
Вчитель фізичного виховання
|
4
|
|
|
Завдання роботи МО на наступний рік
Головні завдання методичного об'єднання у 2016/2017 навчальному році:
1) забезпечення умов для професійної самореалізації вчителів школи;
2) розвиток особистості учня, його природних заадатків, інтелекту, здатності до самоосвіти;
3) формування наукового світогляду учня на основі засвоєння системи знань природничих наук;
4) формування критичного мислення учнів завдяки засвоєнню ними основних понять, законів та методів наукового пізнання;
5) формування екологічної культури, навичок безпечного поводження з речовинами у побуті та на виробництві;
6) впровадження у педагогічну діяльність іноваційних технологій навчання та виховання;
7) впровадження у навчально-виховний процес передового педагогічного досвіду і стимулювання професійного зростання та підвищення педагогічної майстерності працівників школи;
8) підготовка учнів одинадцятих класів до ЗНО.
|