Середа
24.04.2024
08:06
Вітаю Вас Гість
RSS
 24.04.2024  
Ятранівська філія
Ладижинського ліцею
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Хто на сайті?
Всього відповідей: 59

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений Кто нас сегодня посетил

Курси валют
Курси валют

Новини освіти

Форма входу

Головна » 2018 » Квітень » 26 » Протокол про вибір підручників для 5 та 10 класів
18:43
Протокол про вибір підручників для 5 та 10 класів

Протокол № 3

засідання педагогічної ради Ятранівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

26.04.2018 року

Голова  - Черниченко А.Л.

Секретар – Сивак Л.А.

Присутні – 15 педагогічних працівників

  1. Беленчук Ірина Юріївна
  2. Журавленко Світлана Юріївна
  3. Круглик Лариса Петрівна
  4. Кучеренко Світлана Іванівна
  5. Матеїшен Юлія Олександрівна
  6. Овчар Альона Юріївна
  7. Панасенко Олег Григорович
  8. Поплавська Анастасія Вікторівна
  9. Приз Наталія Іванівна
  10. Розум Альона Анатоліївна
  11. Сачук Юлія Петрівна
  12. Сивак Людмила Анатоліївна
  13. Стригункова Олена Володимирівна
  14. Черниченко Алла Леонідівна
  15. Яремчук Наталія Вікторівна

Відсутніх немає

 

Порядок денний

  1. Про  замовлення підручників для 5 та 10 класів у 2018 році

Доповідач – Стригункова О.В.

Співдоповідачі – Сивак Л.А.,Матеїшен Ю.О., Овчар А.Ю., Панасенко О.Г., Круглик Л.П., Беленчук І.Ю.Стригункова О.В.

    І. СЛУХАЛИ: Стригункову О.В., шкільного бібліотекаря, яка познайомила колег  з інструктивно-методичними матеріалами для здійснення вибору закладами загальної середньої освіти, що використовують в освітньому процесі підручники для закладів загальної середньої освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, проектів підручників за електронними версіями їх оригінал-макетів з кожної назви підручника та оформлення результатів вибору.

 

Конкурсний відбір проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти (далі – Конкурс) здійснюється з метою забезпечення здобувачів загальної середньої освіти новим поколінням підручників з навчальних предметів типових навчальних планів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 24.11.2017 №1541 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.07.2017 №995».

    Електронні версії фрагментів оригінал-макетів підручників будуть у доступні для перегляду в Електронній бібліотеці ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» з 17 квітня до 27 квітня 2018 за посиланням lib.imzo.gov.ua. Після того, як вчителі оберуть підручник певного автора рішенням педагогічної ради має бути ухвалено увесь список підручників.

     Портал «ІСУО» та програмне забезпечення «КУРС: Школа» взаємодіє з ІТС «ДІСО» і в повному обсязі забезпечує проведення процедури конкурсного відбору  проектів  підручників.

ВИСТУПИЛИ: Сивак Л.А., вчитель української мови та літератури, яка розповіла, що   підручник для 10 класу «Українська література» за редакцією Авраменка О.М. повністю відповідає вимогам Державного стандарту освіти та чинній програмі з української літератури. Він містить відомості з теорії літератури; біографіч' ні матеріали про письменників; огляд літературної спадщини майстрів слова; багатий ілюстративний матеріал та ін. Методичний апарат підручника охоплює різнорівневі завдання, зорієнтовані на вікові особливості десятикласників.

  Підручник «Українська мова» 10 клас  автор Авраменко О.М. програмовий матеріал супроводжує зміст основного курсу «Рідна (українська) мова» (10 і 11 класи). У підручнику подаються  найважливіші відомості з фонетики, лексикології, фразеології та морфології передбачено в 10 класі, то й стилістичні ресурси фонетики, лексикології, фразеології й морфології. Також за тематичним принципом до вивчення певних тем зі стилістики додано для повторення (або для використання на етапі актуалізації опорних знань) зокрема відомості з орфографії й пунктуації.

   Матеїшен Ю.О., вчитель іноземної мови, яка розповіла, що підручник «Англійська мова (10-рік навчання рівень стандарту)», автор Нерсиян М.А. містить цікаві і розвивальні завдання. Дає можливість учням розвивати усне та писемне мовлення. Кожна вправа супроводжується цікавими завданнями,а також кольоровими малюнками. Підручник практичний у використанні і дає можливість учням розвивати свої знання з англійської мови.

     Овчар А.Ю., вчитель зарубіжної літератури, яка познайомила присутніх з підручником «Зарубіжна література» 10 клас (рівень стандарту) автор Ніколаєнко О.М.  У ньому вміщено інформацію про шедеври далеких епох, яскраві огляди періоду пізнього романтизму й переходу до реалізму, розвитку роману XIX ст., формування течій раннього модернізму, явищ «нової драми» наприкінці XIX — на початку XX ст., а також популярні серед молоді різних країн твори сучасної літератури. Підручник створений на основі компетентнісного підходу. Компетентнісні запитання й завдання сформульовані відповідно до Концепції Нової української школи та Рекомендацій Європейської Ради. До кожного розділу подано художні тексти (цілісно або ключові епізоди з коментарями), а також QR-коди з посиланнями на телевізійні (авторські) експресуроки, що допоможуть учням розширити уявлення про класичну й сучасну літературу, сформувати вміння й навички роботи з різними джерелами інформації, порину ти в захопливий світ книжок.

   Панасенко О.Г., учитель історії, правознавства, познайомив колег з підручником «Історія України(рівень стандарту)» автор Пометун О.І. В підручнику вміщений матеріал, який є продовженням історії України першої половини ХХ століття (1913—1945 рр.)., за державними вимогами, є не лише ознайомлення з подіями і процесами, що розгорталися, не тільки розуміння історії й культури України в контексті світового історичного процесу, що розвивається в часі та просторі, а й подальше усвідомлення учнями власної приналежності до України та її народу, розвиток громадянськості, відповідальності за збереження традицій і майбутній розквіт Батьківщини. Також вчитель розповів і про підручник «Громадянська освіта» (інтегрований курс, рівень стандарту 10 клас) автор Гіпсен О.О. Підручник  спрямований на те, щоб допомогти молодим громадянам України вирішити важливе для власного майбутнього завдання самовизначення — усвідомлення свого місця в природі й суспільстві, вибору певної позиції, визначення відповідного до неї життєвого шляху та виду діяльності, форму- вання національної самосвідомості, громадянської позиції, загальної культури, світоглядних орієнтирів тощо з огляду на участь України в загальносвітових політичних, економічних і соціокультурних процесах. За 40 тис. років свого існування людство. В підручнику також є схеми й таблиці, розташовані на сторінках підручника, допоможуть вам краще сис- тематизувати навчальний матеріал і спростити процес його сприйняття. Під рубрикою «Документ» наведені фрагменти історичних джерел за темою, які необхідно прочитати та відповісти на запитання до них. Матеріали рубрики «Цікаво знати» будуть корисними допитливим учням та ученицям, 4 які хочуть поглибити свої знання. Вони містять додаткову інформацію, цікаві факти, пов’язані зі змістом теми. Навчальні теми узагальнюють висновки. Вони містять стислий виклад провідних думок, розкритих у тексті. Запитання та завдання, які завершують вивчення теми, спрямовані на формування різноманітних умінь та навичок. Крім звичайних тем із громадянської освіти, підручник містить і практичні заняття.

    Олег Григорович познайомив і з підручником «Вступ до історії» 5 клас автор Гісем О.В.  Він розповів , що матеріал підручника об’єднано в шість тем, кожна з яких містить декілька параграфів. Після назви параграфа окреслена його мета, що містить стислий виклад основних навчальних завдань. У тексті ви зустрінете виділені слова і дати. Це означає, що на них слід звернути особливу увагу. На полях підручника розміщено тлумачення термінів і понять. Важливу роль для розуміння навчального матеріалу мають численні ілюстрації та карти. Розглядаючи ілюстрації, обов’язково звертайте увагу на підписи до них. Вони пояснюють зміст зображеного. Історичні карти допоможуть вам з’ясувати, де саме відбувалися події, про які йдеться в тексті, або які зміни вони спричинили. Обов’язково опрацьовуйте включені до параграфів уривки з історичних джерел (спогадів сучасників, документи тощо) і цікаві факти. Вони сприятимуть кращому розумінню матеріалу загалом. Після кожного параграфа розташовані запитання та завдання. Вони допоможуть вам зрозуміти, чи добре ви засвоїли вивчений матеріал. Закінчивши навчальну тему, ви маєте можливість підбити підсумки вивченого матеріалу за наведеними після неї тестовими завданнями та підготуватися до тематичного контролю. Крім звичайних параграфів, підручник містить практичні заняття. Їхня мета — допомогти краще засвоїти знання, розвинути вміння та навички.

  Також вчитель розповів про підручник «Захист Вітчизни (рівень стандарту, «Основи медичних знань»» автор Гудима А.А. Навчальний матеріал, поданий у підручнику, сприятиме підготовці молоді до служби в ЗСУ, а також — захисту життя та здоров’я як власного, так й інших людей під час надзвичайних ситуацій мирного і воєнного часу.

   Круглик Л.П., учитель математики, яка повідомила, що для учнів 10 класу обрала підручник Істера О.С. «Алгебра і початки аналізу (профільний рівень)». Матеріал підручника структуровано за допомогою розділів, параграфів, пунктів, рубрик. Кожен параграф містить теоретичний матеріал, зразки розв’язування задач і вправ, запитання до теоретичного матеріалу, завдання для класної і домашньої роботи, проектної діяльності тощо. Вивчення алгебри і початків аналізу потребує наполегливості та логіки мислення. Тому теоретичний матеріал підручника викладено простою, доступною мовою, про ілю стровано малюнками та великою кількістю прикладів. Для зручності в підручнику використано  умовні по значення.

    Беленчук І.Ю. учитель біології, географії та хімії. Вона розповіла, що познайомилась із підручниками свого фаху. Підручник Соболя В.І. «Біологія та екологія (рівень стандарту)». Він  містить матеріал для формування способів продуктивної діяльності, розвитку творчої активності й дослідницьких умінь, здійснення міжпредметних зв’язків тощо. Цей матеріал слугуватиме зміцненню, поглибленню, розширенню знань шляхом самостійного виконання завдань та створення власних освітніх продуктів, якими є: проекти, малюнки, рисунки, висновки, дослідження, здобута інформація, презентація, власні рекомендації тощо. У цій частині наводяться теми проектів, творчі завдання, міжпредметні завдання «Біологія + …» тощо. Для формування практичних й дослідницьких умінь подано практичні роботи, дослідницькі завдання і лабораторні дослідження. Також є завдання для формування світогляду, переконань, емоційнооцінних норм щодо природи, життя, науки, суспільства та власного здоров’я, завдання й запитання для закріплення, контролю й корекції знань та самооцінювання навчальної діяльності. Вони подаються з поступовим ускладненням та із зазначенням рівня їхньої складності й оцінки в балах. Після кожної теми подається матеріал під рубрикою «Узагальнення знань». Для перевірки якості засвоєння матеріалу теми.

    Підручник Гільберга Т.Г. «Географія(рівень стандарту)» 10 клас. Матеріал підручника розкриває особливості  економічної і соціальної географії окремих країн, на прикладі яких розглядаються закономірності та особливості сучасного соціальноекономічного розвитку світу. Економіко-географічна характеристика окремих країн і регіонів спирається на географічні методи. Зокрема, на аналіз географічного положення та природних умов, демографічних особливостей та економічного розвитку, що визначає стан і місце країни в системі міжнародного поділу праці. У розділах І–V основну увагу приділено економіко-географічному вивченню регіонів світу й окремих країн, найбільш типових або тих, які визна- чають господарський розвиток того чи іншого регіону. Розкрито особливості розвитку провідних країн світу. У розділі VІ «Україна в міжнародному просторі» подано характеристику економічної структури світу, визначено місце України на політичній карті, окреслено основні вектори сучасної вітчизняної геополітики, її міжнародні економічні зв’язки з регіонами та країнами світу, участь держави у процесах європейської інтеграції та реалізації стратегії сталого розвитку. Підручник має практичне спрямування. Різноманітні рубрики й завдання передбачають розгляд найскладніших тем курсу за допомогою виконання практичних робіт, досліджень, проведення дискусій, обговорень, розроблення власних проектів, а також самостійної роботи з літературою, інтернет-ресурсами, економічними, політичними та фізичними картами, обробки й аналізу статистичних і картографічних матеріалів. Для кращого засвоєння матеріалу, крім підручника, передбачено вико- ристання атласу, контурних карт і практикуму, що відповідають цілям і завданням курсу. Атлас містить комплект карт, кожна з яких наочно висвітлює теми підручника. Контурні карти, які додаються до кожної теми навчального курсу, призначені для виконання практичних завдань і досліджень. Вони розвивають практичні навички та сприяють формуванню міцних знань. Набуті знання та навички допоможуть вам розібратись у поточних подіях, явищах і сприятимуть їх використанню у практичній діяльності. Як працювати з підручником Текст підручника поділено на параграфи, а параграфи — на пункти.

  Ірина Юріївна познайомила колег із підручником Ярошенка О.Г. «Хімія (рівень стандарту)» 10 клас. Навчальний матеріал, що узгоджується зі змістом програми для рівня стандарту, розкрито в основному тексті параграфів. Для кращого орієнтування параграфи поділено на окремі пункти. Заголовки пунктів допоможуть зрозуміти, про що в них йдеться. Правила, визначення, нові поняття й терміни виділено кольором. Якщо для розуміння основного матеріалу параграфа необхідно отримати нові й пригадати попередньо засвоєні відомості, то тоді параграф розпочинається рубрикою «Інформаційна довідка», у якій стисло подано інформацію, вивчену вами в основній школі, а також матеріал, що не увійшов у програму, але без нього важко буде опанувати матеріалом поточного параграфа. Додаткову інформацію, що розширює та доповнює основний навчальний матеріал, уміщено в рубриці «Сторінка ерудита». Опрацювання матеріалу цієї рубрики сприятиме розвитку вашого навчально- пізнавального інтересу до хімії.

   Стригункова О.В., учитель інформатики та фізики, яка розповіла , що познайолась та переглянула підручники з інформатики 5, 10 класи та фізики 10 клас. У підручнику «Фізика(рівень стандарту)» автор Бар’яхтар В. Г. вміщені  закони І. Ньютона, А. Ейнштейна Усі параграфи підручника завершуються рубриками: «Підбиваємо підсумки», «Контрольні запитання», «Вправи». «Фізика у цифрах» слугує містком, що пов’язує новітні досягнення техніки з навчальним матеріалом параграфів. Чимало цікавого та корисного ви дізнаєтеся завдяки інтернет- підтримці. Це відеоролики, що показують у дії той чи інший фізичний дослід або процес; інформація, яка допоможе вам у виконанні завдань; тренувальні тестові завдання з комп’ютерною перевіркою. Матеріали, запропоновані наприкінці кожного розділу в рубриках «Підбиваємо підсумки розділу» і «Завдання для самоперевірки», допоможуть учням  систематизувати отримані знання, будуть корисними під час повторення вивченого та в ході підготовки до контрольних робіт. Для тих, хто хоче більше дізнатися про розвиток фізичної науки й техніки в Україні та світі, знайдеться чимало цікавого й корисного в рубриках «Фізика і техніка в Україні» та «Енциклопедична сторінка».

   Підручник «Інформатика(рівень стандарту)» автор Морзе Н.В.складається із чотирьох розділів, що містять як теми, які узагальнюють та систематизують набуті знання та уміння із базового курсу інформатики 5–9 класів. Учні будуть мати можливість  навчитись моделювати об’єкти і процеси та проводити комп’ютерний експеримент за допомогою сучасних програмних засобів, аналізувати дані й розв’язувати прикладні задачі. Зможуть  цінити переваги використання баз даних порівняно з іншими технологіями зберігання даних та опануєте системою управління базами даних. Отримають знання з основ медіаграмотності та набудете навичок у веб-дизайні та вебмаркетинзі. У підручнику багато завдань і вправ, для розв’язування яких вам потрібно застосовувати набуті знання та вміння в процесі навчання та навички роботи з прикладними програмами, якими ви опанували раніше. Готуючись до уроку, варто звернут и увагу на перелік запитань, які ви вже вивчали в курсі інформатики в попередніх класах, позначених заголовків.

  Олена Володимирівна познайомила також з підручником «Інформатика» для 5 класу, автор Морзе Н.В. Підручник складається з п’яти розділів. Перший розділ допоможе тобі узагальнити вивчене в молодших класах про світ інформації, дізнатися більше про різні електронні пристрої, комп’ютери та їх складові, опанувати навички роботи з файлами та папками. Другий розділ присвячено цифровим мережевим технологіям: учні навчаться вико- ристовувати мережу Інтернет для пошуку й завантаження різних даних, дотримуватися при цьому правил безпеки. Третій розділ допоможе навчитися створювати й змінювати тексти в середовищі текстового процесора, додавати до них різні об’єкти, у тому числі таблиці та малюнки, а четвертий — створювати й виконувати алгоритми в навчальному середовищі. Матеріал п’ятого розділу допоможе тобі обрати навчальний проект і реалізувати його.

УХВАЛИЛИ: Схвалити вибір підручників для учнів 5 класу в 2018 році, а саме:

Морзе Н.В. «Інформатика»

Гісем О.В. «Вступ до історії»

  1. Схвалити вибір підручників для учнів 10  класу в 2018 році, а саме:

Авраменко О.М. «Українська мова (рівень стандарту)»

Авраменко О.М. «Українська література (рівень стандарту) »

Нерсиян  М.А. «Англійська мова(рівень стандарту) »

Гісем О.О. «Громадянська освіта (інтегрований курс, рівень стандарту)»

Істер О.С. «Алгебра і початки аналізу (профільний рівень)»

Соболь В.І. «Біологія і екологія (рівень стандарту)»

Гільберг Т.Г. «Географія (рівень стандарту)»

Бар’яхтар В. Г. «Фізика(рівень стандарту) »

Ярошенко  О.Г. «Хімія(рівень стандарту) »

Морзе Н.В. «Інформатика (рівень стандарту)»

Гудима А.А. «Захист Вітчизни(рівень стандарту, «Основи медичних знань»)»

  1. Шкільному бібліотекарю Стригунковій О.В.
    1. Протокол педагогічної ради з підписами членів педагогічного колективу, які здійснили вибір проектів підручників розмістити на шкільному сайті.          До 26.04.2018р.

               3.2 .  Заповнити заявку на підручники для 5 та 10 класів враховуючи контингент  учнів 1-4, 5,10 класів.

                                                                                     До 26.04.2018 р.

 

Директор школи                                          А.Л. Черниченко

                                                              

 Л.А. Сивак        

               Ю.О. Матеїшен

О.Г. Панасенко

Л.П. Круглик

І.Ю.Беленчук

О.В.Стригункова

А.Ю.Овчар

 

 

 

 

 

Переглядів: 625 | Додав: Olena | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Освіта і право
Шкільне життя

Архів записів

погода

Block title
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Друзі сайту
Освітній портал Відділ освіти Уманської районної державної адміністрації Персональний сайт Сивак Л.А.