Методичне обʼєднання вчителів природничо-математичного циклу
Науково-методична тема методичного об'єднання:
«Інтерактивні форми і методи навчання»
Тематика засідань
№ п/п |
Тематика засідань |
Дата проведення |
Відповідальний за проведення |
Примітка |
|
І засідання
|
22.09.2016
|
|
|
1.
2.
3.
4.
|
Про роботу методичного об’єднання за минулий рік. Обговорення плану роботи методичного об’єднання на наступний рік. Обговорення навчальних програм та затвердження завдань шкільних олімпіад. Про інструктивно-методичні матеріали та рекомендації щодо викладання предметів природничо-математичного циклу у 2016-2017 н.р.
|
|
Голова методичного об’єднання Члени методичного об’єднання Члени методичного об’єднання
Члени методичного об’єднання
|
|
|
ІІ засідання
|
24.11.2016
|
|
|
1.
2.
3.
|
Про застусування іноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісного підходу до навчання і виховання учнів. Про організацію підготовки до участі у І та ІІ етапі учнівських олімпіад. Про підготовку до участі у виставці ППД "Освіта Черкащини"
|
|
Круглик Л.П.
Голова методичного об’єднання
Голова методичного об’єднання |
|
|
ІІІ засідання
|
12.01.2017
|
|
|
1.
2.
3.
4.
|
Про підсумки І та ІІ етапі учнівських олімпіад. Про організацію підготовки до участі у Всеукраїнських конкурсах "Кенгуру", "Левеня", "Геліантус" Про рівень навчальних досягнень учнів за І семестр з предметів природничого циклу. Про статті та новинки літератури з проблеми національно-патріотичного виховання
|
|
Голова методичного об'єднання Голова методичного об'єднання
Члени МО
Стригункова О.В.
|
|
|
IV засідання
|
09.03.2017
|
|
|
1.
2.
3. |
Про підготовку та проведення ДПА та ЗНО з предметів природничо-математичного циклу Про мотивацію навчальної діяльності на уроках географії Про методику організації та проведення системного повторення вивченого матеріалу. |
|
Члени МО
Круглик А.Л. |
|
|
V засідання
|
11.05.2017
|
|
|
1.
2.
3. |
Розгляд та затвердження матеріалів для здійснення державної підсумкової атестації. Підведення підсумків роботи вчителів над власними методичними темами. Підсумки роботи за рік. |
|
Члени МО
Члени МО
Голова МО |
|
Список членів методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
№ |
Повна назва школи, адреса (індекс, вулиця, будинок, телефон), директор |
П.І.П. |
Домашня адреса вчителя (індекс, вулиця, будинок), телефон (домашній, мобільний) |
Дата наро-дження |
Освіта, який ВНЗ і рік закінчення |
Кваліфікація за дипломом |
Посада, предмети, що викладає |
Пед. стаж |
Категорія, посада, звання, нагоди |
Рік останньої атестації |
Рік останньої перепідготовки |
1. |
Ятранівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області, 20361, площа Леніна, 1, с. Ятранівка |
Беленчук Ірина Юріївна |
вул. Жовтнева 30, с. Ятранівка |
03.01. 1986 |
Бакалавр, УДПУ ім. П.Тичини, 2016 |
Вчитель біології |
Вчитель хімії, біології |
4 м. |
|||
2. |
Круглик Лариса Петрівна |
вул. Молодіжна, 23, с. Ятранівка 0970013305 |
12.07. 1977 |
Вища, УДПУ ім. П.Тичини, 2006 |
Вчитель математики |
Вчитель математики |
15 |
Вища |
2015 |
2014 |
|
3. |
Стригункова Олена Володимирівна |
вул. Польова, 2, с. Ятранівка |
08.01. 1987 |
Вища, УДПУ ім. П.Тичини, 2013 |
Вчитель математики та інформатики |
Вчитель математики та інформатики |
3 |
спеціаліст |
2013, УДПУ |
- |
|
4. |
Тищенко Юлія Вікторівна |
19153, вул. 40-річчя Перемоги, 20, с. Бачкурино, Монастирищен-ський р-н, Черкаська обл., |
24.02. 1993 |
Вища, УДПУ ім. П.Тичини, 2015 |
Вчитель географії |
Вчитель географії, біології та природозна-вства |
- |
спеціаліст |
2015, УДПУ |
- |
5. |
Сачук Юлія Петрівна |
вул..Жовтнева с. Ятранівка |
25.02. 1990 |
Вища, УДПУ ім. П.Тичини, 2012 |
Вчитель фізичного виховання |
Вчитель фізичного виховання |
4 |
Завдання роботи МО на наступний рік
Головні завдання методичного об'єднання у 2016/2017 навчальному році:
1) забезпечення умов для професійної самореалізації вчителів школи;
2) розвиток особистості учня, його природних заадатків, інтелекту, здатності до самоосвіти;
3) формування наукового світогляду учня на основі засвоєння системи знань природничих наук;
4) формування критичного мислення учнів завдяки засвоєнню ними основних понять, законів та методів наукового пізнання;
5) формування екологічної культури, навичок безпечного поводження з речовинами у побуті та на виробництві;
6) впровадження у педагогічну діяльність іноваційних технологій навчання та виховання;
7) впровадження у навчально-виховний процес передового педагогічного досвіду і стимулювання професійного зростання та підвищення педагогічної майстерності працівників школи;
8) підготовка учнів одинадцятих класів до ЗНО.